KÄYTTÖEHDOT
Deva Lingerie / Ida Aaltonen Oy myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme.
Toimitusehtomme ovat voimassa 5.11.2022 alkaen. Tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat verkkokaupastamme.
TUOTTEET JA HINNAT
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
TOIMITUSKULUT
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Deva Lingerie ei vastaa noutamattoman lähetyksen uudelleen lähettämisestä aiheutuvista kuluista. Asiakas on itse vastuussa syöttämänsä ilmoitusosoitteen oikeellisuudesta.
TILAAMINEN JA SOPIMUS
Voit tilata tuotteita verkkokaupassamme siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla (Klarna, Paytrail)
TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
TOIMITUSTAPA
Toimitamme tilauksesi logistiikkakumppanimme Matkahuollon (EU-GLS) kautta. Vaihtoehtoisena toimitustapana on myös nouto myymälästämme sekä Suomessa toimitus lisämaksusta suoraan ovellesi sinulle sopivana ajankohtana.
TOIMITUSAIKA
Tilauksesi postitetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Keskimääräinen toimitusaika Suomessa on 1-5 arkipäivää. Deva Lingerie ei vastaa kuljetusyhtiöstä aiheutuvista viivästyksistä.
Deva Lingerie verkkokauppa käyttää toimituksissaan Matkahuollon palveluita. Paketti toimitetaan asiakkaan ilmoittamaa osoitetta lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen, jossa lähetyshetkellä on tilaa. Palvelupisteitä ovat mm. K- Marketit, R-Kioskit ja Matkahuolto. Matkahuolto ilmoittaa tekstiviestillä milloin lähetys on noudettavissa. Pakettien säilytysaika palvelupisteissä on 7 vuorokautta. Säilytysaikaa voi pidentää 7, 14, ja 21 vuorokauden erissä helposti verkossa, kun olet rekisteröitynyt Matkahuollon asiakkaaksi. Mikäli valitsit toimitustavaksi paketin suoraan valitsemaasi osoitteeseen, jakeluajankohta sovitaan erikseen puhelimitse Matkahuollon kanssa.
Huolehdithan, että syötät tilausvaiheessa puhelinnumerosi oikein. Deva Lingerie ei vastaa noutamattomien lähetysten uudelleenlähetyksen kuluista.
Mikäli valitset toimitustavaksi noudon myymälästämme Porista, saat sähköpostiisi ilmoituksen kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi, pääsääntöisesti viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tarkistathan tilausvaiheessa että syötät sähköpostiosoitteesi oikein. Mikäli et saa ilmoitusta seuraavana arkipäivänä, tarkista roskapostikansio.
PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme: asiakaspalvelu@devalingerie.fi
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, hintalaput kiinni tuotteissa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palautusosoite: Deva Lingerie, Yrjönkatu 22, 28100 Pori
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä maksuun käyttämäsi palvelun kautta (Klarna, Paytrail). Ida Aaltonen Oy ei tee rahansiirtoja suoraan asiakkaan pankkitilille.
Säilytämme noutamatta jätettyjä lähetyksiä neljä (4) kuukautta. Tänä aikana asiakkaalla on mahdollisuus saada tilauksen tuotteet uudelleen toimitettuna samaan hintaan kuin ostohetkellä. Deva Lingerie ei vastaa uudelleen lähetyksen toimituskuluista.
Vaihtoehtoisesti noutamatta jätetyn lähetyksen voi peruuttaa tekemällä sähköpostilla peruuttamisilmoituksen osoitteeseen: asiakaspalvelu@devalingerie.fi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
ASIAKASPALVELU
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
asiakaspalvelu@devalingerie.fi
0505160876
VASTUUNRAJOITUS
Deva Lingerie ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä, tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt. Asiakas on itse vastuussa tilaamiensa tuotteiden sopivuudesta.
ERIMIELISYYDET
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).