Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava voimassaoleviin sopimusehtoihin.
Deva Lingerie - verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.
YHTEYDENOTTO:
asiakaspalvelu@devalingerie.fi (24h)
0505160876 (ARK 10-17 LA 10-15)
Mikäli emme vastaa puheluun, olemme palvelemassa asiakasta putiikilla. Palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista.
TILAAMINEN:
Tuotteiden tilaus www.devalingerie.fi -verkkokaupasta
Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu pääosin sähköpostitse. Asiakas sitoutuu tilauksensa tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Muista tarkistaa myös roskaposti.
TOIMITUS:
Toimituksissa kumppaninamme toimii Matkahuolto sekä EU:ssa GLS. Pyrimme toimittamaan tuotteet seuraavana arkipäivänä. Postitukset tapahtuvat noudettaviksi joko Matkahuollon toimipisteestä tai Matkahuollon pakettiautomaateista.
Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme sinulle siitä viipymättä.
MAKSUTAVAT:
Klarna Checkout
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla muutamaan helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on ostotapahtuman jälkeen maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Klarna 30 päivän laskutus sopimus. Saat 30-päivän kuluttoman laskun, jonka voit maksaa myöhemmin helposti sähköpostistasi tai Klarna-sovelluksessa. Maksuaika alkaa, kun olemme lähettäneet tilauksesi Sinulle. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat aina tuotteen, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi. Jos palautat tuotteen, niin suosittelemme että käyt Klarna app -sovelluksessa tai verkkosivuilla kirjautumassa tunnuksillasi, ja merkitset sieltä että olet tehnyt palautuksen. Tällöin laskun menee taukotilaan eikä eräpäivä vanhene, kunnes saamme palautuksen rekisteröityä.
Paytrail
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
TOIMITUSKULUT:
Toimituskulut: 5,90€ sekä yli 150€ ostoksiin ilmainen, ellei toisin mainita.
PALAUTUKSET, VAIHDOT JA REKLAMAATIOT:
Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus verkkokauppaostoksille, kun asiakas on vastaanottanut tuotteet. Palautus on kuluttajalle maksullinen omakustannushintaan. Palautusaikana kuluttajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja sovittaa sitä samaan tapaan kuin putiikilla. Huomioithan, että alaosat (alushousut, uimapuvut, bodyt) on sovitettava omien alushousujen päälle. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikelpoisessa kunnossa ja kaikki tuotelaput on oltava paikallaan. Myös tuotepakkaukset tulee olla myyntikelpoiset. Tarkistamme jokaisen palautetun tuotteen: mikäli tuotetta on käytetty tai tuotteen arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia, palautuksen ehdot eivät täyty, emmekä hyvitä sitä. Huomioi, että emme ole velvollisia hyvittämään palautuksia, jotka saapuvat meille palautusajan ulkopuolella (14 vuorokautta tilauksen vastaanotosta).
Huomaathan, että hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta. Tällaisia tuotteita ovat sukat, sukkahousut ja iholle liimattavat tuotteet.
Palauta tuote omakustannushintaan edullisinta lähetystapaa käyttäen. Esimerkiksi Matkahuollon tai Postin noutoautomaattiin tai noutopisteisiin Porin keskustassa (postinumero 28100).
Palautusosoite:
Deva Lingerie
Yrjönkatu 22
28100 Pori
RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET JA TILAUKSEN EVÄÄMINEN:
Valitettavasti Matkahuolto huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jos lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, tee heti vahingonilmoitus Matkahuollolle.
Pidämme oikeuden tilauksen eväämiseen. Tilauksen eväämiseen saattaa johtaa aiempi tilaushistoria esim. toistuvat noutamattomat lähetykset. Myös tilaukset jotka herättävät epäilyksen tilauksen aitoudesta saattaa tulla evätyksi.
HINNAT:
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%
Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Deva Lingerie pidättää oikeuden hintamuutoksiin.
ONGELMATILANTEET:
Ongelmatilanteissa ota meihin viipymättä yhteyttä asiakaspalvelu@devalingerie.fi tai puhelimitse
Ida Aaltonen Oy / Deva Lingerie pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin sekä kaupan purkamiseen hinnoitteluvirheen tai varaston inventointivirheen johdosta